Hétvégi arcok a hétköznapokban

2016. december 29. 08:00 - Szombati Prog(ram)

Egy levél az asztalon...

Sziasztok!

TokenD vagyok és nem cifrázom: búcsúzni jöttem.
Mint azt olvashattátok, január elsejétől nem szól többé a Rockvilág rádió. Sajnos a búcsúadásban nem tudok jelen lenni. Nem így terveztük, de sajnos így alakult. 
Hogy is kezdődött ez az egész? Kieron, még Samy-vel vezetett adást, amikor rákérdezett, hogy nem ugronék-e be. mert a műsorvezető társa nem tud jönni. Igent mondtam és persze rettenetesen izgultam. Aztán volt még pár helyettesítés, amikor Samy végképp nem tudott jönni, a munka végképp elszólította a mikrofon mellől. Eleinte csak Kieron-al, majd jött az első adás, amit egyedül toltam le, vagy épp Rafaelo, illetve Fuckkezű ugrott be segíteni.

Aztán jött az első interjú a Viharmadarak zenekarral. Elmondhatatlanul izgultam és hát nem is volt zökkenőmentes, de a kezdeti akadályok elhárítása után egész simán lement, nagyon jót beszélgettünk. Ezen fölbátorodva, kicsit később én szerveztem le és hívtam meg egy kis kérdezz-felelekre a Kylfingar együttest. Nah, az már viszont tényleg nem ment simán, minden összejött, ami csak közbejöhetett, persze nagy nehezen az is lement, de utána még hónapokig, ha nem a mai napig rémálmaim vannak miatta. A srácok persze nagyon jó fejek voltak, próbáltak ők is segíteni, de a technika ördöge akkor nagyon keresztbe tett nekem. 

Persze több interjún voltam csak kísérő, úgymond másodpilóta, de inkább csendestárs. Nem írnám le, hogy kiket kapott Kieron mikrofon végre, mert félek, hogy kihagyok valakit. Szépen lassan ismertem meg a stáb többi tagját, azokat a jó fej, lelkes embereket, akik szabadidejüket nem sajnálva dolgoztak azon, hogy a rádió híresebb, jobb legyen. 

A Trabant presszóból végül stúdiót kellett váltanunk, a nem túl távoli Legenda Sörfőzde egyik szobájába és ott is, egész otthonos stúdiót rendeztünk be. 

Ám sajnos, vagy nem sajnos, az idő halad, ahogy a technika fejlődésével a közönség igénye is változik, ezzel pedig lépést kell tartani. Milyen lesz az új "rádió"? Milyen felületen lesz? Milyen tartalmakkal? Nos, ez még titok! De érdemes lesz kivárni. Kis stábunk tagjai azon brainstorming-olnak, hogy valami újat alkossanak nektek, ami megfelel a mai elvárásoknak. Nyilván a rock és a metál berkein belül. 

Nem tudom, hogy találkozunk-e még valaha, kedves Olvasó. De kövesd továbbra is a rockvilag.hu-t. Az ugyanis, legalább olyan stabilan dübörög tovább, mint az Ossian. Vagy mint Nagy Dávid (fél órája gondolkodom, hogy utóbbit hogyan szőjem bele ide). És természetesen a blogunkat is olvassátok! Lesz tartalom bőven! 

Köszönöm, hogy nekem szentelted ezt a pár perc figyelmet! Légy továbbra is jó, rossz és kartel! 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szombatiprog.blog.hu/api/trackback/id/tr5112067013

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Hétvégi arcok a hétköznapokban
süti beállítások módosítása